Merhaba
96 günlük bebeğim var. Sadece anne sütü alıyor , son 1 haftaya kadar bir sıkıntı yoktu gayet iyi emiyordu emziriyordum. Şu son 1 haftadır ne oldu ise sütüm azaldı , önceden sağım yapardım iyi de sütüm olurdu. Hadi bebeğimin kilosu vs midesi büyüdü falan dedik ama sanki sütüm yetmiyo oğluma. Şöyle emziriyorum 2 göğsümü de sıra ile veriyorum max 10 dk , önceden dudak kenarları süt olurdu şimdi yok. Doyup doymadığını anlamıyorum. Buzluğa attığım sütlerden veriyorum gün içi onları da bi güzel içiyo hemde 175 cc falan. Öyle deli gibi durmayan ağlamaya bir kaç kez denk geldim süt verdim içti uyudu. Bazen emzirdim arkasından süt verdim içmedi. Bazen içti. Kafam o kadar karışık ki !
Humana steel tea , hurma, yulaf , su , hoşaf , bir tane vitamin aldım şimdi o , vita moms , multimalt , tahin helvası , roka , nerdeyse hepsini tüketmeye başladım aynı zamanlarda inşallah artar sütüm , emzirme konusunda pes etmicem tabii ki , elimden geleni yapıcam , stress yapma diyorlar inan diyorlar kendine ama şu durum içinde iken biraz zor oluyor
Tam ifade de edemedim
Bazen göğüs ucumu sıkıyorum süt fışkırıyor , bazen çok az akıyo bi iki damla, bazen hiç yok
Eskiden emzirirken emzirme sırasında göğüslerimde sızlama olurdu o an sütüm hızlı akardı şimdi o da yok , 2-3 saate taş olup kendi damlayan göğüslerim yok , 5 saat geçiyor hala yumuşak :(