Merhaba arkadaşlar, 3 aylık kızımda akıntı var birkaç gündür. Bugün bezini açtığımda tam çişini yaptığı bölgede sümüksü bir akıntı gördüm beyaz renkte. İlk haftalarda normal diyorlar ama kızım 3 aylık oldu. Benzer durumu yaşayan anneler var mı? Doktora götüreceğim fakat sizin tecrübelerinizi de öğrenmek istedim.