Ebruervam Bende tırnak çektirmiştim bikaç ay önce çok zor hele bide emziriyosanız iyi bi ağrı kesici içemiyosunuz sadece ayağınızı yüksekde tutmak iyi geliyo birde pansumanı zor ama sonra rahatlatıyo biraz başkada yapılabilcek pek bişey aslında ilk 2 3 gün biraz ağrılı oluyo malesef geçmiş olsun