Merhaba annelerr burda ki ilk postuum🥳 momdan bilenler vardır belki☺️
Sorum şu ki, bebeğim 4 ay 20 günlük. Yaklaşık 1-10 gündür yerde asla durmuyor oynamıyor. Sürekli elimize almamızı gezdirmemizi istiyo. Biz mi öyle alıştırdık anlayamadım 🤦🏻♀️ Uzun süreli emmiyor artık, uykusu gelince efsane direniyor ve yatırıp sallamama asla izin vermiyor. Perişan haldeyiz resmen. Covid olduk karantinadayız cok dışarı da çıkaramıyoruz bahçemiz var ama hava soğuk evde mi bunaldı anlayamıyorum. Kendimde biraz halsizim ve beni çok yoruyor bu durum. Sizden bilgi almak istedim bu dönemde böyle olan yaşayan var mıı? Sadece biz mi böyleyiz🤧