Bu durum asla geçmeyecek sanırım bilmiyorum neden gün içinde yaptıklarımı sıralamak istiyorum size ❤️ Bir oğlum var 29 aylık bir kızım var 7 aylık oldu. Sabah kalkarım ikisi hala bezleniyor bezlerini temizlerim ellerini yüzlerini yıkar temiz kıyafet giydiririm sonra kahvaltı önce kızıma sonra oğluma.Daha sonra vitaminleri vs verilir oğlumla kızımı alıp parka giderim döndüğümde oğluma ara öğün kefir vs meyve kızıma çorba sonda ikisi uyku kalkınca oğluma havuz yaparım kızıma kitap okurum oğlumla daha sonra adeda seti yaparız bir kaç sayfa,kızım oyun halısında oyalanır sonra yemek biraz oynama sonra yine dışarı parka 2 saat çıkarız akşama doğru. tv yok kapalıdır her zaman.müzik açarız ikisini dans ettiririm 😂😂 daha sonra duş masaj ama sanki yeterli değil gibi.5 öğün oğluma 3 öğün kızıma hazırlıyorum her gün değişik şeyler vermeye çalışıyorum.Başka yapabileceğim bir şey var mı? Oğlum hiç etkinlik sevmez saçma şeylerle oynar 😭😭siz neler yaparsınız gün içerisinde