Neslihandagkus emin ol geçecek canım herkes yaşamıştır mutlaka.benim meme ucum resmen su toplamıştı üstten ay şekilden yarılmıştı alttan da yarılsa kopacaktı öyle düşün.Hatta emziremedim mastit oldu ateş geçirdim acısından dişlerimi sıka sıka emzirmek zorunda kaldım.Benim için ilk emzirme dönemi doğumdan daha zordu.Kremler göğüs Kalkan’ları kullandım bi noktada fayda etti ama asıl iyileştiren şey yine bebeğim oldu sık sık emdi sütümü sürdüm o emdikçe 1 ay sonunda acısız emzirme sürecim başladı.3,5 aylık olduk bidaha da meme ucu yarası olmadı