Morvy Kızlar ben 27 gün önce doğum yaptım 3-4 gündür kızım çok ağlıyor katıla katıla ağlıyor gazı var sancısı çok ıkınıyor yavrum sürekli. Ama benimde artık psikolojim bozuldu o ağladıkça bende ağlıyorum ne yaparsam yapayım çocuğu susturamıyorum sürekli ağlıyor ve ben bu duruma dayanamıyorum baş edemiyorum artık gücüm kalmadı😞 bunu yaşayan bir tek benmiyim acaba bu durum düzelecekmi😞
Grlnl Morvy canım anne üzülme gececek… sevim kuruçay gaz masajı youtube yazın. Her altını almadan önce bebeğinize gaz masajını yapın. Her gün düzenli banyo masaj ve gaz damlası ile en aza indirmeye çalışın. Sizde bol bol kimyon tohumu ve rezene için.. bunu yaşamayan hiç bir anne yoktur bence
Lalelia Morvy Gücüm kalmadı diye diye 10ayi devirdik çok şükür sabırlı olun tadını çıkarın destek alın bende çok zorlandım ama şuan bebeklik zamanlarını özledim biler😍
Sesaa1 Morvy ben bu duygunun dibini yaşadım neler yaşadım neler anlatsam hikaye olur sürekli ağlıyordum ben geçiyor merak etme canom
inci_34 Morvy ben 2ay kızımla ağladım :(((( biogia +Nurse kullan yüzüstü egzersiz yaptır Hergün banyo
derya123456 Morvy 3. Ay civarında bir büyüme atağı vardı o atakta beyin bağırsak yönetimini ele alıyor ve artık işler daha kolaylaşıyor birebir yaşadık o geçiş evresinde 3 gün kadar gaz problemi yaşadık çok kötüydü ama geçti 🙏
Mlk26_26 Morvy gecicek az kalmis bak 27 gun olmus 40 a ne kalmis emin ol sende bwbekte guzel gunlere kavusacaksn onemli olan biraz daha sabir kendini guclu tutmaya calis bol bol dinln bebekle bir bebegin gazi var sanirim biogaia kullan faydali olur guzel gazini alir bebegine masaj yap elinle sirtini sivazla kolunda gezdir sakin kafayla hafif niniler dinlet
Asel1132 Morvy bende sizin gibiydim . cok aglardım cok uykusuz kalırdım cok zordu cok. ama gercekten geciypr simdi kızım 8 aylık . sükür eskisi gibi olmuyor büyüdükce uyku düzeni hersey oturuyor. cok zor seni cok iyi anlıyorum ama iyi düsün hep gececek diye düsün dua et emln ol gececek canım. rabbim sana tüm annelere güc kuvvet versin ins
Sesaa1 Morvy 45 50 günde ancak geçti benim valla ama sana tavsiye eğerki ailen yakınındaysa omlarla bol bol zaman geçir daha çabuk geçiyor
defnemihra ay 3 ay ne çektim rabbime şükür bitti. en son susturamayınca kendi haline bırakmışlığım bile var lohusa depresyonu + kolik korku filmi gibiydi
Morvy defnemihra bizim 1 ayımız bitti inşallah 3. ayda geçerse 2 ayımız kaldı hemen geçsin istiyorum😕 ama geçeceğini duymak beni çok rahatlatıyor🤍
ftsdmrhn Geçecek merak etmeyin herkes bu yoldan geciyo ve evet zor zamablar ama bitiyor. Sling alıp kucağınızda gezdirin çok rahatliyorlar hem sizin kokunuzla, hemde sling teki duruş pozisyonu sayesinde rahatliyorlar. İlk 2 ay slingte yaşadı benim oğlan 😄