Sefaserpil valla düşünün benim doktorum 7 aylıkken verdi kızıma çok zayıf olduğu için asla kilo almıyordu bir çay kaşığı veriyordum her gün kullandım ama pek bir faydasını göremedim tabi düzenli kullanımda görürdüm belki ama 2 hafta falan kullandım baktım işe yaramıyor bıraktım. 8. Ayında karadut özü aldım her sabah biraz su koyup 1 çay kaşığı karadut özünden koyup veriyorum aç karnına 1 haftada etkisini gördüm.☺️ Şimdi 9 aylık olacak biraz biraz toparlamaya başladı çok şükür☺️