Aşıdan değildir salgın var mutlaka ilaç kullanın muhtemelen ailenin diğer üyelerine de bulaşacak bu hastalık biz ağustos ayında yakalandık önce 2 büyük oğlum oldu sonra bebek sonra eşim sonra ben sonra annem ve kardeşim 😒 serum taktırdık biz büyükler de kusmamız öyle durdu ama bebek maalesef zor geçirdi