Mindem
Doğduğundan itibaren mi demek istediniz, doğum yaptığımız günden mi bahsediyorsunuz? 🙈
Doğumhanede 5-6 dk giydirip temizlenirken ciyak ciyak ortalığı yıkan oğlum daha yüzüme değer değmez susmuştu. Bir de tabiki babamızın bizi beklediği odamıza girdiğimizde eşimin bebeğe baktığı an.
Onun haricinde herhangi güzel bir anı yok yani o güne dair, doğum sancısı, açıklık muayenesi, dikiş atılması, ıkınma, kolundaki o salak damar yolu şeysi, tuvalete giderken korkma, dikişlerin verdiği his falan ne bileyim başka güzel ne olabilir ki 😂