deniz_s acemiyim tabi hayatimda ilk kez yogurt yapiyorum tadi guzel olmus ama kivami biraz sulu olmus nerde hata yaptim sevgili anneler bir de bu haliyle versem sorun olur mu bebege acaba 😑
Deletedmom27337 deniz_s ilk mayaysa sıvı olur. İkinci yoğurdu onunla mayalayın katılaşır. Bnmde öyle oldu ilki su gibiydi 2. Katı oldu
KutayinAnnesiii Yoğurt sulu olduğunda bir kaba sıcak su koyup yoğurt kabını içine koyup tekrar sarın 5 6 saat tekrar bekletin kıvam alıyor o zaman
deniz_s Deletedmom27337 aynen ilk mayaladigim yogurt ilk yapilan yogurtmus ondan mi diyosunuz bu haliyle cocuga verebilir miyim cok sivi dgil cunku
KutayinAnnesiii deniz_s ben de kendimize yaptığım yoğurdu fırında mayalarım dışarıda hiç beceremem ama oğluma dışarıda mayalıyorum ilk yaptığımda sizinki gibi sulu oldu altına sıcak su koyup tekrar sardım tutmuştu. 2. De ise altına kalın bişeyler koyup öyle sardım güzel tuttu bu sefer
deniz_s KutayinAnnesiii ben direkt kapagini kapamistim dolaba koyarken firinda agzi biraktim yanlis mi yapmisim 🙄
KutayinAnnesiii deniz_s yoğurt mayalarken kapağını kapatamıyorum ben sulanmasına neden oluyor dolaba koyunca da biraz soğuduktan sonra 1 2 saat sonra kapatıyorum kapağını ki buharlaşma olup içine akmasın su yoğurdun diye
deniz_s KutayinAnnesiii aa ben dolaba koyarlen kapaklarini kapatip koydum belki de ondan oyle oldu canim
deniz_s KutayinAnnesiii bir de birkac kavanoz yaptim kucuk mesela ben onlari agzi acilmadan her gun baska birini verebilir miyim 5 kavanoz mesela her gun bi kavanozdan