Deletedmom99886 Çok kararsızım, demrede yaşıyoruz akşamları hafif hafif esiyor, sizler çıkarttınız mı kışlıklarınızı?
balporsuguu Deletedmom99886 merkezdeyim kisliklari cikartip yerlestirdim ama hala tsort giydiriyorum altina tayt giydirmeye basladim.
Deletedmom99886 balporsuguu Anladım, bende tshirt giydiriyorum hala ama kış temizliği yapacağım hazır kalkıyorsan ev bu işide halledeyim diyorum. Demek ki çok erken değil ☺️