Merhaba anneler 💕 bebeğim 5 ay 1 haftalık 2 gün ateşi vardı 38 i geçmedi ama düşmedi de ateşi diş ateşi sandım çünkü öksürük vs yok, ateşi düştükten sonra yüzünde böyle lekeler çıkmaya başladı doktora götürdüm 6.hastaliktan şüphelenip doktor onun döküntüsü böyle olmaz dedi idrar verdik bir sorun çıkmadı, ateşten dolayı olabilir dedi sadece anne sütü alıyor alerjen bişey de vermedim geçmezse araştırma Hastanesi’nin götürmemi söyledi başına böyle bişey gelen var mı acaba?
-