OyaGny İşk defa kemik suyu yapayım bebeğime dedim kemikleri yıkayıp tencereye koydum şuan kısık ateşte pişiyor tuzlu suya koymadım şimdi gördüm tuzlu suya birgün önceden koymak gerekiyormuş galiba bişey olur mu yapmadım ben 😭😭
Azraadaa OyaGny bir gece önceden suya koymak gerekiyor canim. Bisey olur mu bilmiyorum ama ben hep 1 gece onceden normal suda bekletin ert3si gün o suyu döker yenisini doldururum oyle kaynatirim.
Kuzeybabyy OyaGny aaa bende bilmiyordum ben ilk 15 dakika kaynattım onu döktüm tekrar su koydum yedi saat kısık ateşte kaynattım
Azraadaa OyaGny benim aldığım kasap tanıdık olduğu için ben ona sormuştum nasik yapacağımı bir gün suda bekletin ve dök kemiğin içinden pislikler ve kan çıksın dedi canjm bence onu verme.
OyaGny Azraadaa tamam canım kaynatmayı kestim zaten hiç içime sinmezdi öyle yenisini yaparım artık ona