Matmazellll 1minik Kan seviyenizde düşüklük varsa içebilirsiniz doktorum yazmıştı doğumdan sonra kullanmam için içmedim sağlık ocağı lohusa izlemi için çağırdı kanın yeterli icmene gerek yok dedi hemşire.
1minik MeryeminAnnsi Matmazellll teşekkür ederim cevabınız için ben de kullanıyorum da kadın Doğum vermişti bugün prospektüs ü okudum öyle danışmak istedim.🌸