Oğlum 2 yaşında 1.5 yaşından 21 aylık olana kadar nutrigen kullandık ferritin değeri 13 çıktı tekrar 24 aylık olunca başlattılar. Damla kullanamiyoruz ogurup kendini kusturuyo çünkü. Doktor da bunu önerdi ama tekrar başladığımızda beri oğlum uyuyamiyor kakası ishal gibi karnı ağrıyor önceki 3 ay böyle olmamıştı dokunuyo mu yoksa usuttu mu anlamadım başına gelen var mı