durukuss-12 Kızlar ben 3 hafta erken doğum yaptım ve bebeğim 2850 gr doğdu şuan 42 günlüğüz ve kilomuz 3700 sizce nasıl doktor normal dedi ama bana az geliyo sanki
Tubafadime durukuss-12 masaallah güzel kilo almis sürekli bekleyin bebeginizi eger emzoriyorsaniz daha çok toplanir