Alparslanbebek_1 Kızçelerim belim ağrıyor 27 gün önce epiduralla Sezeryan oldum .. iğne yerinin üst tarafında bir ağrı var sırt tarafımfa sızce o epidurala yormalı mıyım yoksa alakası yok mu ben hareket bile edemiyorum yanı cidden bu sekilde ağrı yasayan var mı