Prenses21 her ikisinin de yuvarlakları Huni şeklinde daha doğrusu yüksükler vardır ya eşine iğne batmasın diye takarsın ona benziyor ama çapı piyasada satılanlardan daha ufak 15 mm civari , mamajoo da 15 mm den bi tık daha büyük bi tık daha sert avent daha yumuşak. Ben aventi tavsiye ederim hatta bir emzirme danışmanı da bunı önerdi bana