demirboy canım bodylerını kullandım cok kullanışlı hatta hala kullanıyoruz. Kızım 9naylıkken 2 yas cıtcıtlı body aldım kızım 21 aylık hala giyiyor. Zaten 5 lı satılıyor. Bu kısta rahat giyer ki kızım uzun. Tulumlar hedıyengeldı hıc kullanmadım ben pek tulum giydirmem kızım hep hareketliydı rahat edemıyordu. Ama kalıbı saran cinsten dar. Dar diyorum ama sıkmaz sadece vucudu sarıyor. Elbise cok aldım birebir yasına uygun gıydı hep. Ama ne olursa olsun 1 yas buyuk al. Mesela sımdı 2lı pijama takımı bakıyorum 3 yas bakıyorum. Bu arada bodyler 2 yasa kadar devamı yok.