Seveny Merhaba kızlar dışarda 3 saat bekleyebildiğini biliyorum ama ısıtıp mı veriyoruz yoksa direkmi bi kaç saat önce sağılan sütü bide ikinci kez dolaptan çıkan anne sütü ısıtılırmı mamanın tekrar kullanılmadığını biliyorum ama anne sütünü bilemedim
Giraysmom20 Seveny anne sütünü ben ari usulü eritip bebeğe verebilirsiniz, sütte mama gibi bir kere ısıtılıp verilebiliyor
34_21_23 Seveny havalar soğuk 3 saat dışarda kalsa da ısısını kaybedebilir benmari usülü ısıtıp verirsin. Bir kere ısıttın mı tekrar ısıtamıyorsun tek seferlik oluyor içmezse çöp oluyor