Melike21hyt Merhaba anneler ben doğum yapalı 9 buçuk ay oldu 40 ımız çıktıktan sonra adetım duzenlıydı fakat son 2 buçuk aydır adet görmüyorum kaç defa test yaptım ama hamıle deyılm aranızda bu durumu yaşayan varmı neden böyle oldu