Kızlar 2 gündür ateşimiz vardı 37.5-38 civarı dün balgamda başladı ve gece hiç uyuyamadı 2-3 saatte bir balgam yüzünden kalktı dedim böyle olmayacak doktora gidelim gittik ciğerlerini dinledi boğazına baktı birşey göremedi antibiyotiğe gerek yok dedi aferin ,iburamin zero ve iliadin burun spreyi verdi hala balgamımız var cıkaramıyor anca balgamı kusarak cıkarıyor ağzında tutuyor onuda korkuyor cıkarmaya öneriniz var mı evde yapabileceğim birşeyler ballı süt dısında