Merhaba kizlar ,
Oğlum 7 buçuk aylık , doğdu doğalı ne hiriltisi bitiyor ne öksürüğü . Doktorlar ciğerleri temiz diyor ama öksürük bitiyor yeniden başlıyor. Aşırı terleyen bir bebeğim var . Çok hareketli ve kilolu olduğu için azıcık hareket etse tere suya batıyor . 😑 Ben nasıl bı çözüm Bulcam şaştım ya. Var mı önerisi olan .
İnce giydiriyorum olmuyor kalın giydiriyorum olmuyor. 😐