Nesoo12 Duruarzu benımkıde almıyo ısrarla veriyorum acıkınca oyle bir alıyo kı agzından atıyodu ben elımle tutuyodum atmasın die sımdıde oyle ama baslardakı gibi degil
YazCilegi Duruarzu Hiç pahalı markalarla ugrasmayın. Bakkal emziği denen emzikler var wee baby in 6-7 TL emzik alacak olan bebek bunu alır almıyorsa baska emziklerde şansınızı öyle deneyin. Paralar çöp olmasın 🌸
EsraUlurak Duruarzu benim bebeğimde ilk doğduğunda awent emzik alıyordu fakat şimdi almıyor bende arayış içindeyim bebekler çok akıllı bakıyor birşey gelmiyor çektikçe atıyor ağzından 😂
leylakaya42 Ben wee baby yi kullandim hala almiyo 4 emzik denedim olmuyo şekerli suya batırıp verince aliyo geri atyo