alyaninannesi1 Kızlar Sezeryan Sonrası Korse Kullandınız mı Kullandıysanız eğer nezaman başladınız kullamaya ?
Deletedmom5454 alyaninannesi1 ben kullanmaya korktum dikiş yerlerimi sıkar acır diye ama zaten hemen kullanma 1 buçuk ay sonra başla kullanmaya ağrımasın ben artık sporla eritcem 😅
Mom727373 alyaninannesi1 ben bir gün sonra sarmaya başladım karnım biraz küçülünce yani korseye sığmaya başlayınca da korse taktım😬. Korsenin veya sarmanın dikişlere bi zararı olmuyor. Acıya sebep olan da korse değil zaten kendi yaramız
Urazkom alyaninannesi1 kullanmadım 18 ay oldu 80 kiloyla doğuma girdim 55 kiloyum şuan azıcık göbeğim kaldı 5 kilo verirsem gider 😂😂
Eysar alyaninannesi1 ertesi günü Dr eve gelmeden hastanede taktım yine hastane çantama katacagim Dr özellik le önerdi çok rahat ettim karnımı tuttu agrimi hafifletti bir zararı asla olmadi
Kaderlmc alyaninannesi1 20 gün sonra takmaya başladım . Benim yara yerimden çok karnımdaki çatlaklar acıyor yara yerime de hep kantaron yağı kullandım annemin kendi yapması yarayı çabuk toparladı oda
Annezey @Kaderlmc Benim de aynı sekilde çatlaklar ağrıyor ve sadece bende böyle oluyor sanıyordum. Bir çozum buldunuz mu acaba ?
Elisa1221 alyaninannesi1 hastaneden çıktığım gün kullanmaya başladım ve göbeği sardığı için daha rahat oluyor ağrın hafifliyor korkma dikişlerin acımaz
Asenana alyaninannesi1 korktum acır diye hemen takamadım 20 gün sonra taktık keşke taksaydım büyük rahatlık
Nesrincente alyaninannesi1 40 gün sonunda öyle demişti doktorum kırka kadarda tüşbentle sıkabılırsın demişti