34Prensesannesi benm de 1.5 aylık 3. Hafta başladı gaz öğün bugün çekiyoruz bio gaia vermişti doktor çok etkilemedi sonra metsil verdi öyle bir masajla ya da emzirdim gazını çıkardım uyurla geçmiyor sürekli gaz var çocukta çıkarsa bile var. Geçen gün saydım 20 tane arka arkaya çıkardı. Şuan nurse harveys kullanıyorum damla, gaz sancısını aldı ama gaz hala oluyor ben omzuma alıyorum sırtını tıpışlıyorm poposu biraz dışarı çıkık duruyor ya o rahatlatıyor sanırım omzumda uyuyor yatağa koyunca kendini sıkmaktan simsiyah oluyor yüzü. Bazen böyle omuz da uyuyoruz ikimizde kanepe de ağız aşağı yatınca rahat demekki onun dışında bir çözümü yok 3 ay çekeceksiniz dedi doktor. Yani ne yapsan tam rahatlama olmayacak büyük ihtimalle. Benm 1 ayım günde 2-3 saat uykuyla geçti bir kere hastaneye koşturduk. Bi de yediklerime dikkat ediyorum gaz yapacak yiyecekleri çok kısıtlı tüketiyorum. Kimyonlu rezene var humana nın ondan günde 3 kere içiyorum daha rahatladığını gözlemledim. Birçok şey gaz yapıypr yediklerine dikkat etmen gerek.