Yavrusuu kızlar bebeğim 2 ay 2 haftalık 7 kilo 200 Gr sadece anne sütüyle besleniyor . 2400 doğmuştu bu arada kilosu iyi mi şuan
Glbhrylmz Yavrusuu Maşallah kız yazma buralara nazar ettirecen çocuğu çok güzel doğum kilosuna nazaran çok iyi sütünüz de yaramış Allah’ım esirgesn
Alparslanmirzabyrm Yavrusuu bu sorunun cevabını kendinizde biliyorsunuz komik bi soru olmamış mı bence 10 kilo olması lazımdı ya az kilo almış 😂 bebeği az kilo alanların nazarına gelirsiniz valla maşallah bebişe sağlıkla büyüsün kilo önemli değil
Minikereninannesi Yavrusuu benimkide 1 ay 21 gunluk merak ediyorum kac oldu diye 1 aylikken gittigimizde 4800 du
Yavrusuu Alparslanmirzabyrm benim ilk çocuğum ve erkek kardeşlerim 3 aylıkken 11 kilo falandı sadece anne sütüyle doktor azalttirmisti falan o yüzden normal değerleri bilmiyorum