Ben ilk zamanlar bir işe yaramadığını düşünüyordum hatta bi süre çıkardım takmayım sonra bari süs olarak kalsın dedim öyle takıyorduk banyo yaparken çıkardım takmayı unutmuşum o gece inliyordu sürekli ağlayıp uyanıyordu ertesi gün belki de işe yarıyor diye taktım o gün hiç öyle birşey olmadı. Onun dışında ateş ve salya da hiç olmadı kehribar kaynaklı mı bilmiyorum tabi hala emin olamadım 😁