Kızlar yarın 40 gün Oluyor doğum yapalı yarın kontrole gidicem benim 17 gün sürdü kanamam sonra 7 gün falan kesildi aktini oldu 7 günden sonra tekrar kanamam başladı sanırım regl oldum diye düşündüm ama hala kesilmedi sizce bu durumdayken spiral takarlar mi? ve bu gelen kanama sizce regl kanaması olabilir mi?