Mirayalp Cok komik gelecek ama anneler şuan tabi cok cok erken 7aylık oğlum war ama nedense hep 2.cocugumu ikiz istiyorm tek celsede kurtulmk istiyorum rabbim eli ayagı saglam wersn öncelikle saglıklı olsn tabikide kafayı yemek icin istiyorum heralde😂😂😂
NekwaSultan Mirayalp sizin tarafta dogal yolla varsa olur ikiz anne tarafından genetik olurmus ablamin öyle oldu
AygulSina Mirayalp ikiz bebek bende cok istiyorum allahim nsdip eder insallah benimde 4 aylik oglum var
Canimkizlarim_2109 Mirayalp uykusuz gecelere yarım kalan işlere yanmış yemeğe bir türlü toparlanmayan eve duş almaya bile vakit yok ikiz annesinin tanıtımı bnim ikiz kizlarim var valla aksama kadar kafam ağrıyor
Ogulveannesi NekwaSultan benim annemin ikiz kardeŞi var bende istedim olmadı bir erkek bir kız aradan çıkSın iyi olurdu 😬😆
Brcstndg NekwaSultan çift yumurta ikizi öyle ama tek yumurta ikizi genetik değil tamamen şansmış☺️ Yani Allah taktir ederse kimsede olmasa bile oluyor. Benim arkadaşımın iki tarafta da yok hiç ikiz bebek ama arkadaşımın tek yumurta ikizleri oldu. ☺️
Hlycyhn Canimkizlarim_2109 bende ikiz annelerindenim.bir kız bir oğlan.deli olmayın istemeyin böyle bişi bacılar😬yavaş yavaş tane tane büyütün bebelerinizi.kendimi maratona hazırlanan koşucular gibi hissediyorum yemin ederim😬😬
Mucizeana Mirayalp gülmem geldi bu yazıyı görünce 😂 gece 4de sahur yapıp yattık ve ben şuan ikisinide ayağımda sallıyorum uykudan deli gibiyim ama kızların hiç uykusu yok. Elbettr canları sağolsun çok güzel bi duygu ama ben ikiz istiyorum dicek kdr basit bişey değil.. Davulun sesi uzaktan hoş gelir 😊
KaSeAy Mirayalp Cocugum olmadan önce hep ikiz istiyodm ama bir cocuk sahibi olunca vazgectim. Hatta Allah korusun diyorm suan😄 Hem eşimn tarafında hem benm tarafmda ikiz bebekler var. Olması da muhtemel ama Allah isteyene versin😊
GAMA Mirayalp 10 aylık erkek ikizlerim var . İnan’ın tek tek gelselerdi deşiğim çok oluyor. Şuan eskiye nazaran iyiyiz hamdolsun ama tek tek Herseyleriyle daha ayrıntılı ilgilenmek yada alıp dışarı çıkabilmek tek basıma ne güzel olurdu diyorum. Ha birde aileniz yada bakabilecek size yardım edecegınden emin olduğunuz tanıdıklarınız varsa bulunduğunuz yerde tabikide daha kolay olur. Ancak tek bakacaksanız bozulacak psikolojiniz sizin en büyük düşmanınız olur 😉