Smali Şöyle rahat,bebeğin arkasında koşarken hissetmediğiniz, iyiki almışım ayaklarım çok mutlu dediğiniz ve dayanıklı spor ayakkabı önerisini pls .d
-Gizem- Smali ben kinetixten çok memnunum ya adidas aldım yne kinetixleri giyiyorum çok hafif baya memnunum fiyatları da uygun 100-150₺ falan pahalanmaz inşallah 😅
Medusafer Smali skechers çok rahat ama ömrü kısa maalesef ama hiçbir ayakkabı da onun kadar rahat değil o yüzden mecbur alıyorum
Gzdzeynep Smali nike kesinlikle 5 cinci yıl giyiyorum hala ne bi açılma ne bişey. Makinada yıkayıp yıkayıp giyiyorum. Eşim adidas almıştı hemen cırtlamıştı o da şimdi kinetix alıyor memnun.
Smali Gzdzeynep model verir misiniz?ben adidas giydim X2 model inanılmaz iyi.ama çok eskidi şuan fiyatları 1000lerde o yüzden alamiyorum.
Urazkom Smali bu benim ayağımm shshhshe çok rahat aşırı rahat sporlarımın hepsi orjinal ve ama bu attığım bi ayrı , tam görünmesede hem güzel duruyo hem aşırı rahat ayağımda yok gibi aşşagıyada internetten alıp koydum bak flodan almıştım
Medusafer Smali çok sık giyersem 1 yılda eskiyor ama 10 ay önce almıştım çok sık giymiyorum yaz olduğu için hep crocs filan giydim hala ilk günkü gibi duruyor
Vinividiviciii Smali kınetıxın bir ayakkabısı 3 yıldır ayağımda ilk hamileliğimde bi aldım hala vazgeçemiyorum 😂Eşim artık atıcam bınları diyor 😂
Senaatalan Smali Skechers, pahalı dersen Nike ya da Adidas birde lumber Jack vardı galiba oda çok rahat hamileliğim de kullanmıştım iş yerinde