Kızlar bisey danışıcam bizim kilomuz 4 kilo üstü 2 numara sleppy kullaniyoruz ama trendyol da bi bez satıcısına soru sormuş biri bebeğim 3900 kaç numara almalıyım diye satıcı da 3 numara alın demiş sizce 3 e mi geçmeliyim ne diyorsunuz 2 numaraya yeni geçtik 1 numara lastik izi yapıyordu