Bizde sürekli açık 5 aylık bebeğim. Tabii ki ses ve ışıktan kaynaklı bakmak istiyor ama genelde ters çevirip oturtuyorum ya da yatırıyorum sürekli onunla ilgileniyorum zaten büyüyünce de kapatacağımı sanmıyorum izlemesinin önüne geçerim tabi ki farkındalığı oluşsun alışsın açık olsun ama izlemesin büyüyünce de bir saatlik çizgi film seansı yaparız birlikte. :)