210796 cok merak ediyorum.cunki 2,3 gun falan once ogluma 2,3 kasik verdim.simdi 2 gundur atesi var bisey yemiyor.bisey gostersem yemesi icu. agliyor.bogazi sismis sanirum.dondurma yuzunden olmus ola bikirmi?
NunuDudu 210796 çok önceden bir doktor bebeklerinizi soğuk yiyeceğe alıştırın. Dolaptan çıkan yoğurt vs yesinler daga sonra en ufak soğuk yiyecekte hasta olmazlar demişti. İki kızımda da hiç ılık yedirmem dolaptan çıkarır yediririm gerçekten hiç sıkıntı yaşamadık bu zamana kadar.. Bebeğinize de elma kabuğunu biraz derin soyun kaynatın ılıyınca içirin iyi gelir boğaza. Ihlamur da yumuşatır boğazı. Kaç aylık tabi ona göre verin.
210796 Sarikuzumalp bazi doktorlar falan soguktan olmaz diyor ama☹bogaz agrisi ne kadar zamana gecer peki?
Sarikuzumalp 210796 dondurma hasta etmez diyorlar evet ama e soğuk bişey tükettiklerinde hasta oluyorlar ama bende anlamadım 🤷♀️ hiç bilmiyorum biz yaşamadık hiç kızarıklık çok demekki sizde yanma oluyor yerken. Bi doktora gösterin bence.