5ay 7gunlik oğluşum var geceleri hala gaz sancısından kıvranıyor aslında gece biyuda çıkarıyor gazını başka bir nedeni olabilir mi acaba ve ogurerek kusuyor büyü insan gibi gegiriyir reflü denildi ve ilaç kullanıyoruz ama öyle fışkırır tarzda değil kustugu da peynir şekilde çıkıyor bazende süt şekilinde bebekliginden beri bu şekilde kusmuyor acaba usutuyor muyum sobalı evimiz ve sobamizi yakıyoruz ve beslenmede de sorun yaşıyoruz sadece anne sütü alıyor bebekliginden beri biberonla besleniyor ama 5saate 100ml anca içiyor ben biraz zorluyorum 120ml iciyor