Merhaba anneler, doğum yardım parası yani çocuk parası için aile ve sosyal yardımlaşma kurumuna gidip başvurmak gerekiyormuş Online yapılmıyor mu? Son zamanda alan var mı? Süt parası otomatik yattı rapor parası için muhasebeciye ilettim doğum yardım parası için illa gitmemiz mi gerekiyor 😕