Momm12 Bebegim 6 ay 10 günlük Sütü ısıttım tadım yaptım o sırada biberondan diğerine aktar vs derken süt soğudu ılıktan biraz soguk tu çok içmedi gerçi 20 ml 30 ml ama aklıma takıldı birsey olmaz dimi dert oldu bana 😞😞 nasıl böyle bir hata yaptım
Ayalayay Momm12 en fazla oda ısısı kadar soğumuştur cnm bişey olmaz Allah’ın izniyle biz anneler pimpirikleniyoruz işte. Dolaptan çıkarıp veren anneler bile duydum alışsın diye