geceuyumayanne1 İlk bebeğim 2 ay 15 günlük uykusuzluk gaz kolik hepsi üst üste geldi çok zorlanıyorum varlığına bin şükür ama ne zaman tam anlamıyla gaz biter gece gündüz uykusu yok çok yoruldum herkes 3 ayda daha rahat edersin diyor ama umudum kalmadı 🤦
Cgdmltr93 geceuyumayanne1 bana da çok dediler 3 ten sonra rahatsın diye. Bebeğim 15 aylık. Keşke büyümeseydi diyorum. Büyüdükçe daha zor
Mlkdr geceuyumayanne1 2 ay 7 günlük benim kızımda.ayni duyguları paylaşıyoruz.2 ayda yaşlanmış gibi hissediyorum.cok şükür iyi ki var ama gerçekten kolik olunca coook zor 🥺
Emos3351 @geceuyumayanne1 benim bebeğim 3 aylık olucak doğduğundan beri hiç gaz sıkıntısı çekmedim çok şükür sadece kucağa alıştı ama evet bu aralar daha rahat ediyorum sende sabret cnm inşallah rahatlarsın 🙏🌼
geceuyumayanne1 Mlkdr Sürekli kucağımda uyumuyor ağlıyor bı çözüm de bulamadım sadece sabır diyorum inşallah bu günlerde gecer
Mlkdr geceuyumayanne1 aynı şeyleri yaşıyoruz kucağımda uyutup besigine yada babyneste yatırıyorum daldigina emin olduktan sonra aradan 5 dk geçmeden uyanıyor.hep agliyo benim kızımda 🥺 çoook yıprandımm.sabretmekten başka bı çözümümüz yok sanırım 3.ayda biter inşallah da 😔
Anneogulll geceuyumayanne1 bnmde oğlum öyleydi mahvetti beni hem kolik doğdu hem gaz vardı 10aylikti btti şimdide 13wylik ama çok mızmız