Esestutu Bi post yazdım ama cevap yazan olmadı bebeğime 10 gün önce antibiyotik iğne yapıldı ve bacağında sertlik daha doğrusu topak var kolonya ile masaj yapılması söylenildi ama endişe ediyorum geçer mi ve ben bugün farkettim 😞
Zeynepnazinannesi Esestutu Bi zaman sonra gidiyor canım kendiliğinden aşıdan sonra bizede olmuştu beze gibi birşey kendiliğinden gitti sonra
BusraElaa Esestutu benim bebeğim de daha 22 günlükken antibiyotik iğne vuruldu 3 defa 15 gün kadar o sertlik kaldı korkma geçiyo canım❤️
Bts Esestutu canım o dediğin sey bebegöe olmadı ama bana oluyo iğne oldktam smra zamanla duzelıyo snra ama sen yinede doktrna bi sor derim için rahat etsn
Esestutu Zeynepnazinannesi canım ama bize 10 gün önce vuruldu o yüzde. Endişe ediyorum gece gece içimi rahatlattığın için çok teşekkür ediyorum 💐🙏