SaremAselim_0817 kesinlikle ben acile götürdüm bişey yok dediler aile hekimine götürdüm corona olabilir takip dediler. Ateş düşürücü düşürmüyor baktım aldım uzmana götürdüm çocuk üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyormuş. Bir sürü ilaç kullanıyoryz arttı çocugumunki geç kaldık.