Bebeğim 36+5 doğdu. Oksijen vermek için 2-3 saat küvezde kaldı. 2 aylığız, geçen hafta göz muayenesi için doktora gittik doktor gözünü muayene etti bi problem yok dedi. Ama rop testi yaptırmadı. Doktorumu aradım eğer göz doktorun rop muayenesine gerek var deseydi yaptırman gerekiyordu dedi. Ama erken doğan bebeklere yapılıyormuş. Siz ne yaptınız ?