Qwerty1 Ben 2 ay önce sezeryanla doğum yaptım kanamam daha kesilmedi günde yarım ped dolacak kadar geliyo bazen azalıyo bazen çoğalıyo ne kadar süre gelmesi normal
Busraata Qwerty1 canm ben 4ay çektim onu bence biraz daha sürerse doktorunla görüş mutlaka hormon ilaci kullandim ben aşırı kanamam oluyordu 3gun kesilip tekrar ediyordu
Qwerty1 Busraata Benim bi 39. Gün kesildi 40. Gün tekrar başladı daha devam ediyo ped kullanmaktan pişik oldu her yerim
Busraata Qwerty1 40başi derler adet olmuşsun sen şuan 40ında doktora gitmen gerekli zaten, sürekli kanama görürsen bi görüş doktorunla da
Qwerty1 Busraata Doktorum şehir merkezinde biz ilçedeyiz 1 buçuk saat yol gitmem lazım çocukla gidemiyomum hastanedeki doktorda istifa etmiş