Aleyna43 Merhab arkadaşlar. 3.5 aylık bebeğim var 32 haftalık doğdu 2 ay küvezde kaldı. Bugün kontorle getirdim doktor karnında anormal şişlik var dedi. Karaciğer ve dalak büyümesinden şüpheleniyor. Antalya’ya sevk etti . Yaşayan varmı