ilkgozagrimmmm Leylaozdrgt grip olduk ilerledi. Öksürük şiddetlendi. Hırıltı vardı. Şuan daha kesilmedi ne zaman bitecek merak ediyorum
Giraysmom20 Giraysmom20 bronşit seviyesi önemli, doktorumuz oğluma 4.5 5 bandında bir hırıltısı var dedi çok şükür çabuk atlattık ama en önemlisi terli kalmayacak önü hep kuru olacak ve ilaçları aksatmamak sizde geçmiş olsun