Asya2 Bebegim 43 günlük sadece anne sütü alıyor doğduğundan beri kakasını 4 5 gunde bir yapıyordu doktorum normal karşılıyor şimdi bugün 11 gün oldu hala yapmadı gazı da kokmaya başladı ama huzursuz değil ne yapayım siz neler yaptınız bu konuda ?
2minosprenses Asya2 ya benim ufqklikta 1 haftada bi yapiyordu ilk zamanlar doktor 10 gune kadar bisi olmaz diyordu ama ben dinlemiyordum kulak copunu bebe yagina patirip popisine hafif batiriyordum tam durtmeden zaten temas olur olmaz her yere fiskirtiyordu 😂😂😂