Bende soğuk bir ülkedeyim Eylül’ün başından beri mont giriyoruz 😂 her gün çıkarıyorum ki aşlışsın . Genelde kalın bir yağmurluk aldım onu giyiyor kızım çünkü burada çok yağmur yağıyor her an yağmur yapabilir . Daha hasta olmadı . Geçen kışta her gün çıkardık dereceler eksilerdeyken çıkardık yani bir şey olmadı .