Ayssss1 Zeyna47 sma optipro kullandık çok gaz sancısı ve kabız yaptı bebelac gold denedim beğenmedi suan hipp kullanıyoruz ama bebekten bebeğe değişiyor her mama her bebeğe aynı etkiyi yapmıyor kimine gaz yapar kimine hiç birşey yapmaz
fgnrcp2704 Zeyna47 1 buçuk aylık bebeğim anne sütü veriyorum ama dışarı çıkarken emziremedigim zamanlar Aptamil veriyorum
Ogulcan Canım maddi sıkıntın yoksa kesinlikle golden goart tavsiye ederim hem besin değeri yüksek hemde kaliteli bi mama gaz ve kabızlık yapmıyor doktoruna da bu markayı sorabilirsin