Kızım 17 aylık, tek uyku yapıyor gündüz. Bugün de dahil olmak üzere bazı günler yarım saat uyanıp uyanıyor çok zor oluyor benim için. Ne dinlenebiliyorum ne iş yapabiliyorum. Allah aşkına niye zart diye yarım saat sonra kalkar bir çocuk? Gece 10-11 saat uyuyor çok değil yani. Sizin çocuklar da böyle mi sebebi ne olabilir?