Herkese merhaba, ben 6 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan sonra dikiş bakımı ile ilgili pek birşey söylenmedi sadece temiz ve kuru tutmami söylediler ilaç krem vs yazmadı doktor. Dün kontrole gittiğimde dikişler açıldı dedi tekrar dikiş atması gerekti müdahale esnasında açılmamış olanlar da çürümüş dedi onları da kesip tekrar dikiş attı. Hem o anda çok acı çektim hem de şimdi ilk seferinden daha fazla zorlanıyorum çok fazla yanma hissediyorum bölgede ve çok korkuyorum nasıl bakım yapmam gerektiğini henüz çok anlamış değilim. Doktor ilki farklı hap yazdı bir de evebe betadin önerdi. Bu durumu yaşayan varsa neler önerebilirsiniz? Tekrar aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum.